جزیره متروک شما قرار است شلوغ شود. چه تعداد از روستائیان میتوانید در Animal Crossing: Horizons جدید داشته باشید؟ پاسخ این پرسش ممکن است شما را شگفت زده کند. اگرچه آنها خواهند آمد و خواهند رفت ، شما میتوانید در این بازی 383 روستاییان حیوانات را ملاقات ، سلام و دوست داشته باشید. و این حتی ممکن است شماره نهایی نباشد.
تام نوک روز جمعه در صفحه رسمیتوییتر حیوانات عبور از توییتر توئیت کرد که مشغول ارسال نامههایی درمورد بسته فرار از جزیره متروک است. " و همه!" گفت: Nook. این همراه با تصویری بود که پیش از بسیاری از چهرههای تازه و آشنا که به عنوان بخشی از زندگی در جزیره با آنها روبرو میشوید ، پیش نمایش بود.
این تعداد زیادی از روستاییان است ... اما چند نفر از آنها جدید هستند؟ چه کسی برمیگردد؟ تعداد خوب افراد موجود در ویکی گذرگاه حیوانات ، تقریباً 150 چهره آشنا را که به عقب باز میگردند تأیید کرده اند. این لیست شامل بچه گربه ، فلورا ، جانوران ، کویینی ، تیبالت ، بید و شخصیتهای بسیار شایان ستایش و شخصیتی دیگر است. طرفداران چشم تیز همچنین اقدام به جمع آوری لیست گربهها ، تولهها ، بزها و سایر حیواناتی که هنوز در مواد تبلیغاتی برای New Horizons جدید آمده اند ، کرده اند.
نکته دیگر که باید در مورد این لیست گسترده در نظر بگیرید این است که چه تعداد از همسایگان این جزیره میتوانند در یک زمان پشتیبانی کنند. تام نوک مغول املاک و مستغلات هنوز جزییاتی در مورد چگونگی وسعت دهی روستای شما نگذاشته است - قبل از هر چیز ، فقط میتوانید خیلی بزرگ شوید قبل از اینکه شهرک شما به دریا برخورد کند. دوباره ، این بزرگترین بازی Animal Crossing است که با امکان بازدید از جزایر جدید و حتی برخی از کارکردهای چند نفره تکمیل شده است. حداکثر هشت نفر میتوانند همزمان با ساکنان جزیره دیدار کنند.
اگر این شایعات درست باشد ، این لیست چشمگیر از 383 روستایی ممکن است در آینده با افزودن رویدادهای محدود و حتی DLC در آینده رشد کند.
توصیه شده
بعدی
آیا عبور حیوانات: Horizonsهای جدید دارای ریزگردها هستند؟
عبور حیوانات: افقهای جدید
توسط دالی ویلهلم / فوریه. 20، 2020 5:06 EST
Microtransactions به عنوان بسیاری از گیمرها مورد استفاده قرار گرفته است. این پیشرفت تا جایی پیش رفته است که برخی از کشورها به دلیل ماهیت استثماری و غارتگرانه خود به سمت ریزگردشهای آشکار ممنوع شده اند.
با وجود اعتراض عمومی، ریزگردها به سمت حق رای دادن گسترش یافته اند که قبلاً از آنها پشتیبانی نمیکردند ، از جمله چندین بازی نینتندو. آیا این به معنی عبور حیوانات است: New Horizons در صورت جلب پول در صورتی که روند سؤال برانگیز داشته باشد ، از شکایت پیروی میکند؟
پاسخ به این سؤال تا زمان انتشار بازی دشوار خواهد بود و حتی قبل از بروزرسانی ممکن است مدتی قبل از بروزرسانی در مطالب اضافی و پولی دزدگیر شوید. این اتفاقی است که با برخی از پر درآمد ترین بازیهای موبایل نینتندو گرفته است. Fire Emblem Heroes اخیراً در پی پیمایش Animal Crossing: سرویس اشتراک حق بیمه 8 دلاری کمپینگ جیبی کمپین ، مبلغ 10 دلار ماهانه اضافه کرده است. هواداران مدتهاست از اینکه چطور کمپ جیبی به طور پیوسته با جابجاییهای خرد تبدیل شده است ، گله میکنند. تام نوک فقط تلاش برای ورود به جیب شما را متوقف نخواهد کرد.
اگر بازی موبایل دارای ریزگردها است ، باید انتظار داشته باشید که Animal Crossing: New Horizons به طور کامل انجام شود و از همان روشهای پول شویی استفاده کند؟ برخی از طرفداران امتیاز ESRB بازی را در Nintendo eShop مشاهده میکنند که این امر را نشان میدهد. به تازگی ، هیئت مدیره رتبه بندی نرم افزار سرگرمیشروع به برچسب زدن بازیهایی کرده است که خریدهای درون بازی دارند تا به بازیکنان (و احتمالاً والدین) هشدار دهند که شاید آنها مجبور باشند پول بیشتری در این بازی صرف کنند تا فقط از قیمت برچسب.
بله ، عبور از حیوانات: New Horizons اخطار خریدهای درون بازی را به همراه دارد. با این حال ، این اثبات قطعی نیست که عنوان شامل جعبههای غارت شده یا انواع دیگر انتقالهای کوچک باشد. هنگامیکه Animal Crossing: New Horizons در تاریخ 20 مارس 2020 منتشر میشود ، حقیقت پدیدار خواهد شد.
توصیه شده
بعدی
روند بازیهای ویدیویی که باید متوقف شود
توسط کارمندان Looper / اوت. 20، 2015 4:26 EST / بروزرسانی شده: 11 آوریل 2018 2:14 بعد از ظهر EST
با پیشرفت صنعت بازیهای ویدئویی در چند دهه گذشته ، روندها پیش رفته و از بین رفته اند ، و برخی نیز درگیر آن شده اند ، اما چندین مورد وجود دارند که به طور جدی باید متوقف شوند. بیایید تعداد معدودی از بدترینها را کشف کنیم.
معاملات خرد در بازیهایی که هزینهای دارند
اگر یک بازی رایگان را دانلود کنید که دارای ریزگردها باشد ، انجمن بازیها اکثراً آن مدل قیمت گذاری را میپذیرند. بازی اصلی را اساساً به صورت رایگان دریافت خواهید کرد ، اما این گزینه را دارد که به کلاه یا لباس بپردازید. در بسیاری از بازیها ، این مدل در صورتی کار میکند که خود بازی مانند Dota 2 ، League of Legends ، Team Fortress 2 اعتیاد آور باشد.
اما برای بازیهایی که هزینه بالایی دارند و شامل ریزگردها هستند؟ وو ، صنعت بازی ، برای یک دقیقه در آنجا مستقر شوید. اگر به من اجازه میدهید همان مواردی را که میتوانم بپردازم باز کنم ، این هیچ مشکلی نیست. خوب است اگر یک بسته اسلحه را برای افراد تنبل در Call of Duty بفروشید ، اما آن را در پشت پولی دیگر قفل نکنید ، مگر اینکه این یک محتوای مهم مانند نقشههای داستان یا چند نفره باشد. به عنوان مشتری ، ناشر بازی به ما احترام بگذارید.
کمپینهای Kickstarter را بطور ضعیف اجرا کنید
این یک چیز است که میتوانید ایده جدید و خلاقانه خود را بجا آورید
آن را به طور کلی به جامعه علاقه مندان به اینترنت علاقه مند کنید و از آنها در تأمین بودجه پروژه رویایی خود بخواهید. دیگر این است که از جامعه علاقه مندان درخواست کنید وقتی هنوز از اولین دور سرمایه گذاری خود محصولی را تحویل نگرفتید ، به طور مداوم از شما حمایت کنند. اگر در تلاش برای بدست آوردن چیزی از درهای تبلیغاتی ، چندین کمپین شلوغی را اجرا میکنید ، نه تنها به شهرت خود بلکه در کل صنعت توسعه بازی آسیب میرسانید.
الگوی سنتی - که در آن توسعه دهندگان بازی را ایجاد میکنند و ناشران از آن سرمایه گذاری میکنند - در بیشتر موارد خوب عمل میکند. این راهی را به ناشر میدهد که بتواند سرمایه گذاری را بازگرداند ، راهی برای ساخت بازیها در اختیار توسعه دهنده قرار میدهد و بازی جدید و جالب را به گیمر میدهد. این برای هر استودیوی خارج از کشور نیست ، به همین دلیل است که سیستم عاملهایی مانند Kickstarter و Indiegogo برای استودیوهای کوچک indie که به دنبال ساخت بازی مورد نظر خود هستند - و برای طرفداران که آن را میخواستند ، بسیار موفق شده اند. اما بسیاری از گروهها در تلاشند تا از پدیده Kickstarter سود ببرند ، در نتیجه پروژههای ناموفق و کمبود ارتباط با پشتیبانان به وجود آمده است. با این کار ، به آرامیاعتماد گیمرها به این سیستم جدید رو به رو میشود ... سیستمیکه هنوز میتواند آینده توسعه بازی را ثابت کند.
انتشار بازیهای Busted
در روزهای ابتدایی بازیهای ویدئویی ، توسعه دهندگان و ناشران مجبور بودند قبل از برخورد به قفسههای فروشگاه ، بازیها را به همان شکلی که ممکن است انجام دهند ، بسازند. این به این دلیل است که تکهها چیز خاصی نبودند و بروزرسانیهای سیستم و بازی حتی مورد توجه نسلهای کنسول پیش از اینترنت نبود. سپس ، اگر یک بازی با یک اشکال یا دو ارسال شود ، هیچ مشکلی برای رفع آن وجود نخواهد داشت (مگر اینکه در نسخههای بعدی که برای چاپ رفته بودند ، تجدید نظر شود).
امروزه ، کشتیها بازیها همه وقت خراب میشوند ، تقریباً دائماً. فقط کافی است به Assassin's Creed 2014 نگاه کنید: اگر به مدارکی در این زمینه احتیاج دارید وحدت خواهید یافت. به مثالهای بیشتری نیاز دارید؟ Halo: The Master Chief Collection ، Battlefield 4 و DriveClub فقط چند مورد از جریان اصلی است که فقط از آن سال مشاهده میشود. مطمئناً ، تکهها میتوانند در طی چند هفته یا چند ماه بسیاری از مشکلات اساسی را برطرف کنند ، اما معمولاً آن مرحله اولیه است که بیشتر بازیکنان در معرض بازی قرار دارند. این تجربه کمتری را برای بازیکن ایجاد میکند و به طور مداوم نوار کیفیت برای انتشار را در سراسر صنعت پایین میآورد.
توسعه دهندگان: برای زمان QA بیشتر برای بازیهای خود مبارزه کنید. ناشران ، با برنامه زمانی توسعه خود انعطاف پذیر تر باشند و زمان بیشتری را برای بررسیهای با کیفیت اختصاص دهید. دارندگان بسترهای نرم افزاری: استانداردهای بالاتر را برای انتشار در سیستم عامل خود تنظیم کنید. از مهر تأیید نینتندو بیاموزید.